17 cze 2014

Fashion :)

Hej :) W dzisiejszym dniu niby nic się nie wydarzyło ale i tak mi szybko minął. Sama się dziwie bo miałam dziś w szkole do 14.15. Już za 10 dni koniec roku szkolnego, cieszę się tylko z jakiegoś powodu się smucę. Będzie mi brakować znajomych i w ogóle tego co przeżyłam z moją klasą.
Idę do gimnazjum i troszkę się boję dojeżdżania i nowego otoczenia. Myślę że szybko oswoję się z tą sytuacją. Ale na razie trzeba myśleć o tym co jest :) Wczoraj miałam Komers ( imprezę pożegnalną). Bawiłam się bardzo dobrze i tego mi będzie brakowało. Dobrze więc nie rozpisuje się bo ma być to post na temat mody :)

                                         1.
2.                                                              

                  3.                                                                        

    Który strój najbardziej jest w waszym stylu?


To moje zdjęcia z codziennego dnia :) 


Hmm.....


Wy też idziecie do nowej szkoły? Też macie mały lęk? 





11 komentarzy:

  1. Też idę w następnym roku do gimnazjum. Lecz ja nie zmieniam szkoły bo mam na tyle fajnie, że chodzę do zespołu szkół (podstawówka + gimnazjum). Lecz wiem co czujesz. Ja w 3 klasie zmieniałam szkołę i to było dla mnie straszne. W tym roku zakończenie jest w moje urodziny :D Świetny blog.

    Zapraszam do mnie: AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Nie ma nic lepszego jak rozpoczęcie wakacji w urodzinki :)

      Usuń
  2. Świetny post! <3

    Bardzo ładne zdjęcia.

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/17/2014

    Ja do nowej szkoły poszłam we wrześniu tamtego roku, czyli do gimnazjum. Miałam stracha, ale chyba nie było warto :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/17/2014

    Ja do nowej szkoły tak jak koleżanka powyżej posżłam we wrześniu i jakoś się nie bałam . Jedynie byłam ciekawa z kim będę w klasie :)
    Mój zestaw to każdy haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się nową szkołą. Na pewno większość będzie sama szła i też się będą obawiać tego dnia. Sama wiem coś o tym bo przeprowadzałam się i nawet wtedy nie było najgorzej, a doszłam do klasy w połowie roku szkolnego. Zapraszam do przeczytania posta, w którym właśnie o tym piszę <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, ślicznie nastawiona ostrość :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hej super blog i ładne zdjecia:) moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja na pewno sie odwdziecze pozdrawiam:) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też idę do nowej szkoły , tyle że do liceum. Też się trochę boję , ale i się cieszę :) Będzie dobrze :*
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6/18/2014

    ładne stylizacje ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥