14 cze 2014

I like.. :) ♥

Hej. Mam dzisiaj dla was posta z rzeczami moimi polubionymi ostatnio :) (Nie, nie ulubieńcy miesiąca.......) Nie jest tych rzeczy wiele ale myślę że może i wam się spodobają :)
[....] Pogoda na razie nie dokucza jednak u mnie dziś padało :)



                                                      Kapelusz- Reserved
Kapelusz mam od kilku dni. Jestem z niego bardzo zadowolona i strasznie go polubiłam.
W szafie brakowało mi właśnie kapeluszu więc postanowiłam go kupić. Jest świetny na słońce.
Z myślą że na polu jest 30 stopni lub więcej nie ma żadnych wątpliwości by go założyć :)                                


                                                             Pomadka-Rossman
                     Tą pomadkę kupiłam żeby zobaczyć czy jest taka fajna jak inni na nią szaleją.
             Jak pierwszy raz na nią popatrzyłam to nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia.
               Ale jak się nią pomalowałam to dała taki ładny, delikatny, czerwonawy kolor.
                I jest taka gładka i delikatna jak się nią maluje. :) Więc teraz ich bardziej rozumiem.
             
Spray do włosów- AVON
Do moich włosów szukałam coś co da im miękkość i żeby się lepiej rozczesywały.
Znalazłam go w katalogu AVON i postanowiłam go kupić. 
Po umyciu głowy i wysuszeniu ręcznikiem należy pstryknąć 4 lub 5 razy na włosy.
Potem pielęgnować jak zwykle. Ja osobiście nie używam nic innego poza tym sprayu. :) 
Jest dla mnie idealny i nie wiem co zrobię jak mi się skończy :) 

Polecam te rzeczy :) 




A wy macie jakieś ulubione rzeczy które polecacie ? 

4 komentarze:

  1. śliczna jesteś :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kapelusz ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę babylips i bardzo dobrze mi się sprawdza. Daje mega efekt na ustach xD

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥