26 cze 2014

Pytania i odpowiedzi :)

Hej :) Dzisiaj po raz ostatni byłam w szkole. Jutro zakończenie i... ukochane wakacje :)
Na polu jest szaro i pada.

A tutaj 16 waszych pytań :)

1.Jakie jest twoje hobby.?
Lubię jeździć konno (na wakacjach też mam zamiar), jeździć na rolkach i rowerze :)

2.Jacy są twoi ulubieni muzycy.?
To nie jest tak że lubie tylko jednego muzyka czy dwóch. Jak wpadnie mi jakaś muzyka w ucho to zazwyczaj patrzę na inne piosenki tego wykonawcy :)

3.Jaka jest twoja ulubiona potrawa? 
Mmm lubię pierogi ruskie i np. z jakimiś owocami, i rosół :)

4.Masz rodzeństwo.?
Tak dwie siostry :)

5.Ulubiony owoc.?
Hmm ciężko wybrać bo kocham owoce. Mogę wymienić : truskawka, banan, mango, ananas, malina, borówka, arbuz    no i wiele więcej :)

6.Ile masz wzrostu.? 
Wydaje mi się że 157 cm. Nie mierzyłam się ostatnio :)

7.Co cię skłoniło do założenia bloga.? 
Czytałam dużo blogów i pomyślałam że może i ja spróbuję :)

8.Czy myślałaś o usunięciu bloga.?
Nie, i nie chcę go usuwać <3

9.Wolisz rurki czy dresy.?
Rurki. Nie chodzę w dresach chyba że w leginsach :P

10.Sukienka czy spódnica.?
To zależy i to i to :)

11.Czy masz jakieś plany na wakacje? Jak tak to jakie.? 
Tak. Mam zamiar pojechać na basen. I na lekcje jazdy konnej :)

12.Ulubiony kolor.?
Zielony i niebieski<3

13.Czy masz jakieś zwierzęta? Jak tak to jakie.?
2 psy i 2 koty :)

14.Co byś chciała zmienić w swoim charakterze.?
Chyba nic.

15.Czym jest dla ciebie twój blog.? 
Oderwaniem się od rzeczywistości. :)

16.Jakie są twoje plany na przyszłość.? 
Hmm jeszcze nie wiem. :)


1 komentarz:

  1. O masz fajną pasję-jazda konno jest super! Choć sama nie jeżdżę,ale chciałabym kiedyś ;)
    Jesteś ciekawą osobowością :))
    Pozdroski! :D
    Zapraszam i do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥