1 lip 2014

Dzień psa :*

Hej :) Dzisiejszy post jest na temat światowego dnia psa :) Każdy pies jest wyjątkowy. Wydaje nam się że on nic nie rozumie, a rozumie więcej niż człowiek. Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. Cieszę się że jest takie dzień i że moge zrobić o nim posta.! :* Pomyślmy sobie chodź przez chwilę co czuje nasz pies. Chciałabym aby wszystkie psy były szczęśliwe :*Mój piesek się cieszy jak go wypuszczam aby sowbie pobiegał, gryzie mnie z radości i cieszy się jak do niego przychodze i głaszcze :**

,,Pies to powód do radości :* ''

"Nie ma znaczenia ile masz pieniędzy, ani ile rzeczy, możesz być biedakiem, ale mając psa jesteś bogaty
  
"Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów, w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią

"Mój piesek - serduszko u moich stóp

"Jedynym całkowicie bezinteresownym przyjacielem, którego można mieć na tym interesownym świecie, takim, który nigdy go nie opuści, nigdy nie okaże się niewdzięcznym lub zdradzieckim, jest pies... Pocałuje rękę, która nie będzie mogła mu dać jeść, wyliże rany odniesione w starciu z brutalnością świata... Kiedy wszyscy inni przyjaciele odejdą, on pozostanie"

"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz, że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię. Na tym polega zasadnicza różnica między psem a człowiekiem"









Powiedzcie mi coś o waszych pupilkach i ich zwyczajach :) 



1 komentarz:

  1. Anonimowy7/04/2014

    Świetny blog :)
    Ja mam psa i bardzo go kocham :)
    Obserwuję, zapraszam do siebie :)

    http://daliashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥