20 lip 2014

Korzystaj z każdej chwili.! ♥

Hej :) Niektórzy mówią że trzeba korzystać z każdej chwili i nie marnować czasu na głupoty. Dorosłym chodzi pewnie o to żeby nie siedzieć przed komputerem tylko przebywać na świeżym powietrzu. Gdyby każdy tak bardzo dbał o swoje zdrowie i nie korzystał z komputera, telewizora, telefonu i rzeczy które niszczą zdrowie, to po co by był potrzebny lekarz? Tak się tylko im wydaje że my nic nie robimy tylko psujemy wzrok. Wcale że nie.! Technologia ruszyła z miejsca i nie ma teraz tak jak dawniej więc niech zrozumieją. 
Ja nie jestem jakimś nałogowcem który gra na komputerze nie wiadomo ile. Lubię przebywać na świeżym powietrzu i stąd też małe przerwy i postach :) Powiem, że korzystam z rzeczy na które natrafiła mi się raz okazja :) 

Korzystając z pogody, znów odwiedziłam rzekę. Przez dłuższy czas nie miałam okazji na nią pojechać bo padało lub nie było mnie w domu. Tak więc wczoraj się udało :) 
Troszkę się zmieniło na rzece po tych deszczach. Wyspa która była duża jest teraz o większą połowę mniejsza, była też druga której teraz nie ma w ogóle. No i też jak się przechodzi na wyspę to prąd mocno rwie :)Do domu wróciłam cała mokra :) 

 Zdjęcia z wczorajszego pobytu na rzece :) 
























Zdjęcia które udało mi się zrobić przepięknemu zjawisku ♥









Nuta na dziś: 
Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azalea
(Wybaczcie że tylko tytuł ale inaczej mi nie chce dodać :(   )


Proszę was o zadanie w komentarzu np 5 pytań bo chcę dodać post : Pytania i odpowiedzi :) ♥♥♥♥

                                               A wy wybieracie się gdzieś ? 
                                                                    ♥♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Pytałaś na moim blogu o obserwację. Ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególne te ostatnie! <3

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, trzeba doceniać każdą sekundę :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    BLOG: ♥ http://jugii.blogspot.com/ ♥
    Może wspólna obserwacja? jak tak to zaobserwuj i napisz mi pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, jak pięknie wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post i prześliczne zdjęcia <3

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie piszesz ;) No i oczywiście piękne zdjęcia!

    little-anns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥