11 lip 2014

Zdjęcia ♥

Hej :) Dawniej gdy nie miałam jeszcze bloga nie robiłam aż tak dużo zdjęć jak teraz. Dla mnie to jest teraz ogromne zainteresowanie i lubię wyciągnąć aparat i iść zrobić kilka fotek. Blog myślę, że jest dla mnie ogromnym plusem. Cieszę się, że założyłam tego bloga :) Robiąc zdjęcia uczymy się też koncentracji :) :D










 Na tym zdjęciu (dmuchawca) chciałabym powiedzieć, że ta mucha nad nim sama mi weszła do zdjęcia. Ale efekt jak dla mnie fajny :)



                           A wy też robicie więcej zdjęć dzięki blogu ?

10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. Ja również dzięki blogu polubiłam fotografowanie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

  2. no ja to napstrykałam już koło 10 000 zdjęć dzięki blogowi!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :) http://crazyfroggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *.* Najbardziej podoba mi się to z biedronką i dmuchawcem ;)
    Ja zdecydowanie robię więcej zdjęć dzięki blogowaniu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! aż miło się ogląda takie perełki ;)
    super blog! dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasz blog jest od niecałych 4 dni ( XD ). I ja na swoim aparaciku mam 260 zdjęć, a było ich 30 pare. No więc ....

    Zajrzysz ? : http://patkaiwicia.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy, ale mamy nadzieję że chociaż pozostawisz jakiś ślad po sobie. Zależy nam :) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Do każdego kto zostawi link wchodzę :)

      Usuń
  7. bardzo ładnie prowadzisz bloga :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥