17 lip 2014

Holiday ❤

Hej;)   Wczoraj nie mogłam dodać posta bo jestem poza domem.  Ciężko jest mi uwierzyć że już minęła połowa lipca.  No ale trzeba się cieszyć że jeszcze się nie skońcyly wakacje.
Niektórzy w wakacje chcą odpocząć od blogowania natomiast inni chcą w wakacje zająć się porządnie blogiem. Nie można obiecać ze się będzie pisać codziennie posta jak wiadomo ze nie ma się czasu.. U mnie tego czasu jest wystarczająco żeby móc pisać posty codziennie lub co drugi.  Niestety gdy bym miała pomysły na każdy post to by szlo szybko. A tu są wakacje i pustka. Oczywiście jak mi się nudzi to zabieram aparat i robię zdjęcia,  no ale co napisać?    

Wczoraj spędziłam dzień bardzo miło.  Miałam okazję pobawić się ze trzema slodziutkimi pieskami.  Są takie kochane ze nie chciałam od nich odejść.  Tak bardzo kocham psy  :)  nawet chciałam wziąć jednego ale mam już 2psy i rodzice by się nie zgodzili.  Tak fajnie się bawią i gryzą ;*
Sami zobaczcie jakie słodkie ;)

 Ten na sśrodku będzie mojej ccioci.  Będę ją ciągle odwiedzać ;D


Princessa :) 
 czeka na imie od mojej cioci ;)
Brutus 
Wybaczcie bledy ale pisze z telefonu 
A wam ktory sie podoba? 

17 komentarzy:

  1. śliczne pieski :)

    może wspólna obserwacja? ♥
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziaki ♥

    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziutkie pieski ♥ Chciałabym jednego ale narazie rodzice mi nie pozwalają ;c

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hei :) mam wielką prośbę do Ciebie :)
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -->
    http://my-live-my-business.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    bardzo mi zależy na współpracy z tą firmą, byłabym ci bardzo wdzięczna! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ci tak pomogę to tak. Tez bym chciała współpracować z jakąś firmą ;)

      Usuń
  5. Anonimowy7/18/2014

    Mnie podoba sie Princessa :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy jest śliczny :) ja też kocham psy ;d
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ciekawa notka bede wpadała czesciej ;) może i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz ja na 100% sie odwdziecze ;) pozdrawiam http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/19/2014

    Boże, wszystkie są piękne. Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Zapraszam do mnie, może Ci się spodoba, mam taką nadzieję. Kolejny post u mnie już dzisiaj. Może zaobserwujesz lub chociaż coś skomentujesz?
    Zależy mi na szczerych komentarzach i prawdziwych obserwatorach <3

    bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie słodziaki !! ♥ kocham również psy:)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaczki! *u*
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie sweet piesio !

    Czy mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście? To dla Ciebie tylko kilka sekund i jeden Kliik , a dla mnie baaardzo dużo znaczy. Wiem także , ż bez Ciebie mi się nie uda .Może właśnie twój klik będzie tym decydującym klikiem? Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie urocze! Mi podobają się wszystkie trzy ;)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są takie słodkie <3
    zapraszam hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥