24 lip 2014

My dog ♥

Hej :) Dzisiejsza pogoda jest beznadziejna.. Na zewnątrz jest ponuro i pada deszcz jeszcze do tego mnie boli głowa. Mniejsza z tym.. Mam dzisiaj dla was posta na temat mojego psa :)
Ma na imię Dżeki, ma jakiś rok. Jest psem ruchliwym i na smyczy ciężko jest z nim wychodzić na spacery. Najczęściej bawię się z nim biegając po ogrodzie i mu uciekając. Czasami biega jak królik :) Nie lubi gdy robi mu się zdjęcia bo od razu się chowa lub ucieka. Często gdy wracałam ze szkoły, kilka metrów przed moim domem zawsze po mnie wybiegał. Nie wiem nawet skąd on wiedział o której wracam :) Pies to mądre zwierze :) Gdy był mały nazywałam go Kulka bo był taki puszysty :) Ma brązowe oczy i jego sierść jest koloru rudego a ogon ba blond :)

Zdjęcia które udało mi się zrobić :) (niestety nie są robione dzisiaj z warunków pogodowych :P )

                                      Dżeki w trakcie biegania :)


Mam jeszcze jednego psa Łatka. Kupiliśmy go jak miałam jakies 5-6 lat. Więc nie jestem z nim tak związana i nie chcę ryzykować no wiecie :)





Mam jeszcze jednego psa Łatka. Kupiliśmy go jak miałam jakies 5-6 lat. Więc nie jestem z nim tak związana i nie chcę ryzykować no wiecie :)




Mam do was ogromną prośbę zaobserwujcie mojego bloga proszę :* Kto zaobserwował niech da znać w komentarzu na 100 % się odwdzięczę :* 

                             A wy macie psa? W co najbardziej lubicie się z nimi bawić?
                                                          ♥♥♥♥

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog ;)
    Słodki pies *.* Ja też ma psa wabi się Bruno <3
    zapraszam : weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pieski :))
    pozdrawiam cieplutko ;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam z moim ganiać na ogrodzie <3

    ♥Zapraszam do mnie!- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek! :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/26/2014

    Jejku jaki cudowny psiak! :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne pieski! Ja również mam psa, wabi się Lampo, ale nie bawię się z nim często :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego kuzyna pies wabi się tak samo ;)

      Usuń
  7. Świetny piesek, ja też mam psa o imieniu Pluto :)
    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne te pieski :)

    mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze pieski, ja też mam psa, który zawsze poprawia mi humor ! :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny piesio ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny piesek :))
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7/27/2014

    Słodziaki :)
    Ulubiona zabawa mojego psa to podgryzanie mnie :P

    www.in--my-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny piesek ;*
    http://m4cbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥