7 lip 2014

The river :)

Hej :) Kolejny dzień z aparatem w ręku. Cieszę się że wakacje pomogą mi ulepszyć mojego bloga.
Dzisiaj kolejny upalny dzień, na termometrach ponad 40 stopni do słońca. Ja, kuzynka i siostra postanowiłyśmy pojechać (na rowerach) nad rzekę. Myślę że, choć trochę się opale :)
Może i woda była gdzie nie gdzie brudna, ale  i tak pobyt nad rzeką się udał i jutro chyba też spędzimy tam chwilę :)





 Oczywiście mojego kapelusza nie mogło zabraknąć, przy takim słonku jest niezbędny :)





                                       Wy też chodzicie nad rzekę trochę się pochlapać ?
                                                                      ♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. o jejku! ja na weekend byłam na wsi i też miałam pod ręką rzeczkę :) oczywiście, że się kapałam :* było cudownie!

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zapraszam! :* kom = kom

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami jest lepiej spędzić wakacje na wsi można porobić dużo fajnych rzeczy 💛

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥