22 lip 2014

Something Special ♥

Hej:) Dziś jest to dla mnie bardzo wyjątkowy post. Jest to moja 50 notka. :) Jeszcze nie dawno bałam się czy w ogóle ktoś będzie czytać mojego bloga. Każdego dnia trudziłam się z napisaniem dla was ciekawego posta. A widząc przy tym  jeden komentarz to już wiedziałam że choć jedna osoba przeczytała to co napisałam. Dziękuję wam za 2260 wyświetleń. To dzięki wam doszłam aż do tego posta :* Dziękuję :) I mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej :)  Ten post powinien być szczęściem ale mam jedno zmartwienie  Obserwatorzy jest ich tylko 3 :( Dziękuję i tym 3 osobom :* Dużo osób pisze w kom że obs za obs a nikt potem się nie odwdzięcza  :( No ale cóż..

Dzisiaj byłam jeszcze na zakupach. Potrzebowałam stroju kąpielowego. Długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego. I w końcu się udało :) Przy okazji widziałam jeszcze kilka ładnych full capów z przeceny. Pomyślałam, że mogłabym mieć w swojej szafie rzecz której jeszcze nie miałam okazji kupić.



Strój:


                                                                                                                                       

Outfit :)


                                   Zauważyłam że bloger trochę niszczy jakość zdjęć :/
                        Bluzka i full cap- House, trampki- Deichmann, spodenki- (nie wiem) :)







Mam teraz coś dla was :) Każdy kto zostawi link  do swojego bloga pod tym postem zostanie zaobserwowany przeze mnie :) :* ♥


            A może i ty mnie zaobserwujesz? Bardzo by mi to pomogło na moje dalsze plany :* :)

                                                                    ♥♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Anonimowy7/22/2014

    Ładna czapka :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna czapka i bluzka. Ja dopiero zaczynam więc wyświetlenia, komentarze nie mówiąc o obserwacji jest bardzo ważne:
    life-is-the-original-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapka :)
    http://crazyfroggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu, jaki śliczny strój :3
    vanilias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny stroj ! Podoba mi sie <3

    Pozdrawiam
    Klikniesz? Prosze!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno z czasem znajdą się obserwatorzy! Więc nie przejmuj się :)

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój bardzo ładny, ale ja zakochałam się w tym full capie <3

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥