10 lip 2014

Pierniczki ♥♥

Hej :) (ponownie xd ) Mam dzisiaj jeszcze dla was posta tematycznego. Dzisiaj razem z siostrą upiekłyśmy pierniczki. Ona robiła ciasto, a ja wykrawałam foremkami. Wyszło ich mnóstwo, nawet by się na jednym talerzu nie zmieściły :) Teraz jest dużo czasu na pieczenie, gotowanie gdyż pogoda jest szara i deszczowa. Od 3 dni pada ale z przerwami dziś udało mi się zrobić kilka zdjęć na zewnątrz :) Czasami po prostu jest lepiej jak pada co jakiś czas niż upały :) :D ♥



Chce was jeszcze zaprosić do wejścia w moje zakładki. Znajdziesz tam : wiadomości o mnie, moje postępy w fotografowaniu i możecie też w zakładce ,,pytania" zadać mi jakiekolwiek pytanie, albo też możecie mi napisać o czym byście chcieli żeby był kolejny post :) Zapraszam :* ♥

A wy lubicie piec pierniczki ? 

♥♥♥♥

3 komentarze:

  1. Piec może nie bardzo lubię, ale za to uwielbiam jeść :D
    Obserwuję, będzie mi miło jeżeli zrobisz to samo u mnie :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm...pycha :)
    http://crazyfroggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥