8 lip 2014

Przed burzą..

Hej:) Jak już wcześniej wspominałam, byłyśmy dziś nad rzeką (znów). Nie zbyt długo .

       Starałam się robić nieco inne zdjęcia niż wczoraj :D




 Wcześniej zanim pojechałyśmy grzmiało ale przeszło. Nie miałyśmy zamiaru siedzieć w domu więc pojechałyśmy na rowerach. Niebo było trochę zachmurzone. Po jakiś 10 minutach zaczął padać deszcz (ogromne krople). Wracałyśmy tak szybko ile sił w nogach. Całe szczęście że, wróciłyśmy przed burzą i gradem.


A tak było po 10 minutach :

      Burza nieco zmieniła nasze plany no ale cóż .. :)
  
Czy u was też była burza? Zmieniła wam trochę plany?
♥♥♥♥



4 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia , u nas burzy nie było
    Może obserwacja za obserwacje , było mi miło , ja zacznę
    http://crazy-lazy-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!
    Obserwujemy?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥