4 lip 2014

So good... :)

Hej :) Ja dopiero od wczoraj czuje że są wakacje. Myślałam że pisałam posta ok. tydzień temu a tu 3 dni. To dobrze :) Chcę się wybrać na jakąś porządną sesje ale nie ma jak i pogoda też czasem nie sprzyja. Dziś byłam w gim. do którego idę zobaczyć na listę przyjętych. Dostałam się (wiedziałam). I wszyscy z mojej klasy co tam składali podania. Korzystając z okazji poszłam na zakupy. Kupiłam sobie okularki i spódniczkę. :)

Słowiański outfit :)
                                                Bluzka-(firma bo sklepu nie pamiętam) Fhisbone
                                                              Spódnica- Cropp

     Nuta- Ostatnio bardzo polubiłam:    My słowianie- Donatan&  Cleo    

                                          A wam podoba się słowiański styl?
                                          Jaka jest wasza ulubiona piosenka?                                          

                                                   

3 komentarze:

  1. Anonimowy7/05/2014

    Ładnie ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny outfit :)
    Sliczne zdjęcia :*


    http://zachmuramix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzałam tę spódnicę!
    Jest prześliczna!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥