14 lip 2014

Tak, wakacje !

Hej :) Miałam tutaj trzydniową przerwę w blogowaniu. Byłam w Zakopanem pozwiedzać, pochodzić  po górach ale tez przede wszystkim odpocząć. Są wakacje i są też małe przerwy w blogowaniu.(..ale to nie o tym post..) Przed wyjazdem oczywiście było coś czego nie lubię ,,pakowanie". Nigdy nie wiem co mam wziąć i co będzie mi potrzebne. Potem wyczerpująca droga z pytaniami ,,ile jeszcze?" , ,,dojeżdżamy już?". Oczywiście w tych 3-4 godzinach jazdy są też postoje. Po przybyciu na miejsce musieliśmy poszukać jakiegoś noclegu. Spotkaliśmy na ulicy panią która stała z kartką: POKOJE. Zaprowadziła nas do jej domku (w domku nie siedzieliśmy cały czas, przeważnie byliśmy na mieście i w górach ) .

W pierwszy dzień byliśmy na największej wystawie klocków LEGO w Polsce. I chodziliśmy też po Krupówkach (coś podobnego do rynku).
Nie wiem jak oni mogli zbudować takie trudne rzeczy.
-zdjęć było bardzo dużo, wybrałam tylko kilka-










 W drugi dzień poszliśmy na Gubałówkę :) I też chodziliśmy po Krupówkach i poszliśmy 
bliżej Giewontu. :)                                                                                                            

                                                    (Sory za minę)
Koło 50 metrowego smoka :)
W trzeci dzień od razu po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną. (czyli dziś)     





                                           To auto zrobiło na mnie wrażenie :D

Patrzcie jak genialnie rysuje ten człowiek. ! :) :D 


                                 Były nudy w samochodzie więc robiłam sobie zdj :)



Na zdjęciach góry nie wyglądają tak pięknie jak na żywo. Więc polecam wam jechać do Zakopanego :P 
 W następnych kilku postach dodam kolejne zdjęcia z gór bo mam ich dużo a do jednego posta się nie zmieszczą bo się zatnie :) 
Zachęcam do kliknięcia w zakładkę ,, Zdjęcia"  tam tez kilka się znajdzie :* 



A wy byliście już w Zakopanem? Podobało wam się? 

♥♥♥♥

            

                                                                                                                      

5 komentarzy:

  1. W Zakopanem byłam już kilka razy, jednak nigdy nie widziałam tej wystawy z lego. Ta statua wolności- świetna! <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdjęcia :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuuu ♥ Kocham Zakopane <3 Jestem tam w każde wakacje. Cudowne miejsce, mili ludzie. Uwielbiam chodzące maskotki (przebrani ludzie). Za każdym razem do nich zagaduje i wgl. ♥

    W te wakacje wybieram się nad Morskie Oko bo tam jeszcze nie miałam okazji być :x

    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/07/pierwsza-paczka-od-dresslily.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mieliśmy tam iść ale od naszego miejsca gdzie mieszkaliśmy było 20 km. ;(
      Życzę Ci abyś tam pojechała ;)

      Usuń
  4. Ciekawie napisałaś ten post :) I bardzo ładne zdjęcia !
    Zapraszam Cię do mnie :) Może jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJESZ ?
    ( oczywiście się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga na pewno wpadnę ♥
♥ Jeśli zaobserwujesz, to daj znać w kom a na pewno się odwdzięczę ♥